مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 05:402021-07-18حوادث

راه اندازی 200 خانه هلال شهری در گیلان/ صد درصد تجهیزات امدادی پای کار است


مدیرعامل هلال احمر گیلان، با بیان اینکه در سطح استان بالغ بر 400 خانه هلال داریم، گفت: تا پایان سال 200 خانه هلال در بخش شهری به این خانه ها اضافه خواهد شد.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل هلال احمر گیلان، با بیان اینکه در سطح استان بالغ بر 400 خانه هلال داریم، گفت: تا پایان سال 200 خانه هلال در بخش شهری به این خانه ها اضافه خواهد شد.

سیاوش غلامی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مهمترین فعالیت های جمعیت هلال احمر استان گیلان در سال 1400، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان سعی می کند به شکل مستمر در جریان حوادث به وقوع پیوسته در سطح کشور خدمت رسانی کند.

وی با تاکید بر لزوم کیفی سازی خانه های هلال شهری و روستایی گیلان، افزود: سال گذشته رتبه نخست کمی و کیفی خانه های هلال کشور را داشتیم و بیشترین خانه های هلال ما مربوط به روستاهاست لذا در سال جاری خانه های هلال شهری را در دستور کار داریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلان، با بیان اینکه در سطح استان بالغ بر 400 خانه هلال داریم، گفت: تا پایان سال 200 خانه هلال در بخش شهری به این خانه ها اضافه خواهد شد.

غلامی، با اشاره به راه اندازی کانون طلاب جمعیت هلال احمر، اصریح کرد: سال گذشته دوره های آموزشی عمومی و کمک های اولیه در مخاطرات را برای 220 نفر از طلاب خواهر و برادر استان برگزار کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 200 خانه هلال شهری در گیلان/ صد درصد تجهیزات امدادی پای کار است

راه اندازی 200 خانه هلال شهری در گیلان/ صد درصد تجهیزات امدادی پای کار است